Monday, May 2, 2011

kawan pun kawan juga brader~

okay okay. saya mengaku saya suka berkawan. tapi tidak semua orang saya suka kawan. HAHA.
orang yang saya jarang tegur (dalam real life) atau memang tidak pernah tegur (real or virtual)
get the hint. HAHA. okay.

bukan saya sombong cuma saya pilih kawan. sebab bukan semua orang boleh kena percaya kan?
okay, situation:
A dan B kawan biasa. B selalu tanya A kenapa dia suka pegi toilet tengah2 malam. A malu mau bagitau yang dia kalau berak kena ambil masa dekat sejam. oleh sebab si A tidak mahu bagi tahu pasal masalah berak dia, B geram. esok2 C tanya A ," A, saya dengar kau sekarang suka main di toilet tengah malam," okay. itu DEFAMATION. nah kan? tengok? apa jadi. semua benda kena twist jadi something yang kau tidak pernah terpikir pun.

okay lame.

satu lagi situasi:
W dan Z kira kawan baik la. keluar selalu sama2. pigi mana2 pun sama2. kira okey laaaa. geng laaaa kiranya kan? tapi W kadang2 annoyed dengan Z sebab bila keluar ramai dengan kawan lain si Z ni selalu condemn W guna weak points W yang dia tahu. dia kasi malu tahap anjing beranak la. MENGENCANG ABISSSS. haih. nah itu macamana mau handle? susah juga kan? kawan makan kawan.

*pengalaman sendiri.

another thing is:
N dan L baru kenal. kenal gitu2 jak la. ala orang puteh*uuUuUU* cakap ACQUAINTANCE. bukan kenal pun. setakat tau nama sama course yang diorang ambil (ya laa dah sama course ambil kat university) tapi bila jumpa di luar, bila nampak satu batu lagi teriak lambai2 tangan panggil nama. okay. itu annoying. macam stalker. kau ingat kau kenal saya? handphone jenis apa saya pakai pun kau tidak tau apa lagi brand underwear VICTORIA SECRET saya. see? geddit? get what i mean? jangan terlalu friendly. its not good for your health.

next!

kau banyak dengar cerita buruk pasal ni budak. okay let us name the kid J. *J bukan nama sebenar
banyak orang tidak puas hati dengan J. pasal J banyak buat hal dengan ramai orang. memandang kan kau belum nampak lagi flaw dia, kau dengan hati kaca sesuci nilam merah pun pergi berkawan dengan dia. banyak dia la luah pasal macamana actually orang cari pasal dengan dia. dia tidak buat salah pun. dia just mau protect kawan(?) then one fine day, you got team work dengan J. you do it happily. what friends are for RIGHT? just 4 days before the dateline, J dumped you as a group mate. leaving you do the job alone while J went along with another friend of J to do the work. okay. what the EFF do you feel? RIGHT? i know.

so kawan memang kawan. tapi jangan la annoying. don't push too hard. like TOO HARD. ok bye.
BABAI. babi. saya emo

No comments:

Post a Comment