Tuesday, May 3, 2011

alasan kenapa exam confirm GAGAL. cerita LXEB1114.

ni alasan saya bila parents saya tanya kenapa saya GAGAL family law *okay TOUCH THE FREAKING WOOD*

ma, kami jawab exam tadi tengah2 ribut salji.
bayangkan. macam ni la exam hall tadi. serius saya kena frost bite tadi. BETUL. muka saya ni muka menipu??
 *___________* <---- muka saya. kan tidak menipu? seyesssshit dowh. tanya DEBBIE. lebam jari saya. biru2. bengkak. sakit? tidak. bodoh. memang la sakit kan. gila.
nah nampak?? lebam kan. frost bite. atau jari saya memang gemuk? T___________T
x payah cakap kuat2 jawapan. btw, sejuk berabis tadi. otak jam. tau jammed? kalau dari first college pergi Midvalley jam, melayang RM20. okay mencarut. sejuk. SANGAT. begegar lutut. haih. FAIL sebab sejuk. lain kali dewan exam tu bole kasi jadi bilik mayat. confirm x reput. conclusion: Malaysia panaskan?


pa, tadi kawan saya ada yang habis ink. jadi saya stress. terus saya fail.
time saya tengah jawab tadi tiba2 Cik ___________ datang dengan muka semangat. dia lalu sebelah saya. macam emergency, dia jumpa dengan DNA. "ni, kad jemputan kahwin saya,DNA." muka DNA time tu priceless!!!!!


































HAHA. gurau. dia muka semangat tadi. macam muka PBSM time sukan sekolah dulu. mau selamatkan orang. MENGENCANG. HAHA. DNA and the gang tengok dia yang hampir tercungap2. she blurted out,
"ada pen lebih x? ada student habis pen!!" okay, lebih kurang la ayat. tapi memang macam tu. fikir pasal muka semangat, siapa habis ink pen dan bila Malaysia turun salji ambil masa hampir setengah jam! kan suda saya cakap. habis ink pen bikin orang gagal. haishh. kamu tidak percaya.


pa n ma, saya rasa saya telampau banyak study. sebab tu fail (?)
ni la muka saya time tengah berfacebook semalam. HAMPIR sama la.
minus the jambang and short hair. HAHA. me. yeah. hyper. i know. okay. tu seja.bye.

No comments:

Post a Comment